30 Ocak 2014 Perşembe

Brownie (Cafe Fernando tarifi)


Kesinlikle orjinal bir tat ve tarif, yediginiz tüm brownieleri unutun, yanında hazır çikolata sosları ile aldıklarımız bu tarifin yanından geçemez arkadaşlar. Cafefernando tarifinde inatla şu dikkatimi çekti, brownieye kabartma tozu, karbonat...vs eklenmez, o zaman kakaolu kek olur. Çok doğru tespit. Tarifte 4 yumurta var ki benim yumurta nefretim had safhada, ancak bu tarifte yumurtanın kokusu azcık dahi rahatsız etmiyor. Yapımı hiç ama hiç zor değil, benmari usulü çikolatayı eritirken arada kaşık kaşık götürsem de yine de kakao aromasından çalmamışım:) Tarif burdan. Ben üzerine çikolata sos yapmadım, çünkü hafta içi işe gelirken 2şer dilim yanıma aldım ve çikolata parçaları dağılsın istemedim, brownieyi fındıklı ya da bademli severim, ama kekim kabarmaz diye korktugum için harcı kalıba döktükten sonra badem ve fındık parçaları ekledim üzerine, azcık karıstırdım kalıpta iken ve ve ve enfes oldu:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder