17 Aralık 2013 Salı

Mini Şef' im, baş yardımcım canım ciğerim:)

Yıllardır blender setleri kullanıyordum, önce Arzumun lila renklisini kullandım, Arzunun düğün hediyesiydi:) Bıçaklı hazne, çırpıcı ve parçalayıcı...Sonra bozuk attı bana, Tefal smart blender setini aldım, uzun bir süre kullandım. Kızımın çorbalarını az çekmedi;) Pasta, kek harcı cırpmak haricinde artık hiç elime almıyorum blenderımı...

Ceviz, maydanoz, Denizin corbalık sebzeleri, çikolata...Aklınıza ne gelirse anında çekin, haznesi dar demiştim ilk aldıgımda. İnternetten almıstım cünkü. Ama o ufacık kaba neler doldurup da cekiyorsunuz saniyede inanamazsınız. Hem de blender gibi suyunu vıcıgını cıkarmıyor yiyecegin, bayagı pirinc taneleri kadar yapıyor.

Hani mutfakta en cok kullanılan ve dile dökülmeden sadece size ait olan bıcaklar vardır ya, bir nevi ondan işte Mini Şef:) Elimin altında olmazsa cıngar cıkarırım, agresifleşirim, o kadar yani:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder