25 Nisan 2013 Perşembe

Ben Çikolatamı bulduuuum

Emre yılbasından önce Almanyaya gitmişti ve dönüşte öyle bir çikolata getirmişti ki ömrü hayatımda böylesi bitter yememiştim. Yıllarca Almanyadan gelen bütün fındıklı çikolataları biliyoruz:)Nussknacker:)
Benim yediğim ise Moser Roth marka, % 70 kakao, o yoğun şeker tadı falan yok, sadece agızda eriyen çikolata kremsi tadı ve kakao...Tüm stoklarımı bitirdim ama:(((
Kimseyle de paylaşmadım, türk kahvesinin yanında da, dısarda içtigim filtre kahve yanında da çantamda tasıdıgım buzdolabı posetinden cıkarıp keyfini çıkara çıkara yedim...Ama dedim ya bitti:(((

Tesadüfen markette çikolataların arasında geziyorum, bitterlerin kakao oranına bakıyorum ama yok yogun bir tat. Pasta malzemeleri kısmına gectim, krem şantiler, vanilinler, kabartma tozları, pasta unları, pasta çikolatası....Pasta çikolatası?? Nedir bu diye aldıgımda ne göreyim, %72 kakao!


Denemek için bir paket aldım, nefisssss. Şekeri daha fazla, elbette bir moser roth değil. Ama kesinlikle deneyin, şimdi her alısverişte bir paket alıyorum, koca 200 grlık paket, ufak caplı bir stok yaptım kendime. Allah muhafaza üretimden falan kalkarsa bir süre idare etsin diye:) Kirpi çikolatalarımı da bununla yapıyorum. Pişman olmayacaksınız:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder