8 Temmuz 2014 Salı

Hello Kitty Şeker Hamurlu Kurabiye


Geçen sene pastamız da kurabiyelerimiz de çiçekli, çiçek şeklindeydi. Bu sene Deniz artık büyüyor ve onun tercihlerine de ses vermemiz gerekiyordu:) Pocoyolu pasta diye başladı -ki bunu zaten yapamazdım sanırım;)-  Pepee, Cindy derken hello kittyde karar kıldı, Hello Kitty çok kolay bir karakter gibi görünüyor, ama beyaz seker hamuruyla çalışırken göstermeniz gereken özen yüzünden kolay çizgiler birer engebe oluyor:)

Ben hazır şeker hamuru kullandım, hiç kendim yapmayı denemedim, denediğim gün bilin ki Deniz artık kendi kendine oynayan, yemek yiyen, uyuyan bir çocuk kıvamına gelmiştir ki asır var bence bunlara...

gözleri ve burnu oluşturan noktalar için renkli şeker kaplı pirinç patlakları aldım. 
Bunun sıkıntısı şöyle oldu;) şeker hamuruna tam olarak yapışmadı, göz ve burun çukuruna enjektör ile çok az su damlattım, iki şeker birbirine yapışsın diye ama kimyaları uymadı, biraz da suyu fazla kaçırdım sanırım:/ bu yüzden kimi Hello Kittylerin gözler kocaman burunları da pembe ama geniş oldu;) Şeker hamurunu bekletmeden kalıpla kestikten hemen sonra bu granülleri batırırsanız daha iyi sonuç veriyor:) Kurdela konusunda da eşim, annem ve ben eşsiz soyut sanatımızı sergiledik, kurdeladan cok herseye benzeyen tokalarımız var artık, ama poşetleyip kurdelayla süslemek hayat kurtarıcı ve kurabiyenin tadı eşsiz cidden:)

Tarif için buyrun :) Afiyetler olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder