11 Temmuz 2013 Perşembe

Doğumgünü Süslerimiz ve Magnetimiz

Magnetimizi birmaxtan yaptırdık, çok disiplinli çalışıyorlar, siz begendiginiz şablonun kodunu ve sectiginiz fotografınızı gönderiyorsunuz, onlar size email ile örnegi gönderiyorlar, onaylar iseniz, onaylıyorum maili gönderip ücreti havale ediyorsunuz ve ertesi gün adrese kargo ücreti size ait olarak gönderiliyor. fotonun üzerindeki birmax yazısı magnetlerde olmuyor, bilginize;)

Dogum günü için duvar süsü, ponponlar, kurabiyelere iliştirilecek süsler...ilk kez denedim, ablam da sağolsun "Deniz 2 yaşında" stikerlarını hazırladı, bana sadece çıktılarını almak düştü.

Ponpon Yapımını googledan buldum, burada gayet güzel anlatılmış. Ben krapon ya da grafon ya da her neyse işte adı o kagıttan kullandım, dün ilk denememi yaptım, 2 tane yetmeyecegini anladım elbette, bir kaç tane daha yaparken fotolayacagım sizin için:)


Duvar süsü için ise, gecen yıl kemeraltından happy birthday yazısı almıstık, standart bişeydi. parti malzemeleri satan yerlerde isme özel yapımlar da yapılıyor, ama hem kağıda para vermek istemedim hem de zamanım varken kendim birseyler yapmak istedim. İYİ Kİ DOĞDUN DENİZ yazmak için önce pembe elişi kartonları aldım, bir kartondan 4 dikdörtgen kestim ve bunları kare haline getirdim. Sonra wordde metni yazdım, her bir harfi 500 harf büyüklüğünde tek sayfalara karton renginde yani pembe olarak cıktı aldım. sonra harflerin etrafı yuvarlak beyaz kalacak şekilde daire sekli vererek kestim ve her bir pembe kare kartonun ortasına yapıstırdım. kelime araları için cupcake fotosu buldum googledan, onu da aynı sekilde cıktı aldıktan sonra pembe kagıda yapıstırdım. kartonların sağ ve sol üst köşeleri delgec ile delip, seker hamurlu kurabiyeleri bağladıgım pembe organze kurdela ile bagladım:)


benden daha becerikli, photoshoptan anlayanlarınız eminim vardır ve kes yapıstıra gerek kalmadan direkt cıktı alabilirsiniz ama ben direniyorum hala manuel calısmaya:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder