3 Mart 2013 Pazar

ben de geldimmm...

zaman... o kadar az ki... hele benim gibi yatışı seven ama bir o kadar da bunun tersini yaptıran bir çocugunuz varsa...

Deniz, 19,5 aylık kızım, biraz nazlı ve zor bir çocuk kendileri. 8 aylıkken başlayan reflüsü mü anlatsam sürekli yakalandıgı idrar yolu enfeksiyonunu mu...

neyse ben çeneye dalarsam ne kendimi anlatırım ne de yapmak istedikleri yayınlarım buralarda;)

13.05.1981 Ankara dogumluyum, ama hem iş hem okul beni Sivaslara kadar getirdi, sonra da evlendim kaldım buralarda. hayallerim hep değişti, bazen kreş açmak istedim bazen de kendime ait bir cafem olsun...son dönemde butik pastalar, özel kurabiyeler, inanılmaz farklı fikirlerle hayatımıza giren hamur işlerinden ben de nasibimi aldım, çok şey yapmak istiyorum ama en cok da pasta börek kurabiye yapmak:)

şimdilik bu kadar anlatayım, daha buralardayım nasıl olsa...

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder